Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Serediuc Mădălina

clasa a VIII-a,
Şcoala “Ion Creangă”
Suceava, judeţul Suceava
REVELAŢIE

Adiere de vânt,
La margine de cuvânt.

Rază de soare,
Ademenitoare.

Sclipire de gând,
Misterios apărând.

Ce am fost? Ce sunt?
Ce voi fi? Un om pe pământ!


NATURĂ VIE - NATURĂ MOARTĂ

În dreapta - un pom verde,
În stânga - un pom uscat.
În dreapta - o pasăre vie,
În stânga - o pasăre moartă.
Se luptă ziua cu noaptea,
Se luptă soarele cu luna.
Tăcerea cu cuvântul,
Viaţa cu moartea.
De-o veşnicie, o veşnicie.


PRIETENIE

Fericire este peste tot în jurul meu.
Mă învăluie cu sentimente şi gânduri neaşteptate,
Mă invită la dans,
Pe o muzică abia auzită, de Bach

Deschid cu teamă ochii.
E prea frumos totul ca să fie un vis.
Te văd pe tine, prietene de-o viaţă,
Nu e un vis, e aievea, sunt fericit.


FURTUNA

Soarele a vrut să facă din pământ cenuşă.
Cerul este negru de supărare,
Vântul nu mai are răbdare.

Stropi mari răcoresc pământul,
Vârtejuri de vânt aruncă frunze,
Norii ascund sclipiri de raze.

Pământul geme sub ploaie şi vânt,
Iar soarele, speriat,
Aşteaptă să stea iar cu natura la sfat.


AMINTIRI

Odată eram o fetiţă-jucărie.
Toţi se jucau cu mine,
Mă îmbrăcau şi mă dezbrăcau
Asemenea păpuşilor.

Altădată ştiu că am refuzat acest rol.
Mi se părea banal,
Voiam să am eu păpuşi
Pe care să le îmbrac şi să le dezbrac.

Acum vreau altceva.
Nici eu nu ştiu ce vreau.
Caut şi găsesc atâtea,
Încât o viaţă nu-mi ajunge să le cunosc.