Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

luni, 28 iunie 2010

Meheş Diana-Nicoleta

clasa a VI-a
Şcoala cu clasele I-VIII
Cicârlău, judeţul Maramureş

BASMUL

Îmi aduc aminte
Din basm fiecare citat
Care mereu, de atunci înainte
Va fi de neuitat.

După ce am învăţat să citesc,
Şi cărţile să le preţuiesc,
Îmi plăcea să citesc
Mai mult decât orice.

Iubeam lectura,
Iubeam cititul,
Dar cel mai mult îmi doream
Să călătoresc într-un basm.


MAMA

Un înger coborât din Rai,
Cu chip frumos
Şi dulce grai
Care mereu te va apăra.

Ea ziua te aşteaptă
Şi noaptea te-ocroteşte
Şi sincer îţi spune
Că te iubeşte.

Ea mereu este îngrijorată
Şi vrea ca totul să fie bine,
Ea mereu este trup, grai şi minte
Lângă tine.


CARTEA

E ceva în care doar dacă citeşti
Vei putea intra,
Nu o judeca
Doar ce-i înăuntru va conta.

Mică sau mare
În ea are
Basme sau poezii
Toate pentru copii.

Dacă o citeşti
Vei dori să faci parte din ea,
Ea nu este alta,
Decât Cartea.


CĂLĂTORIE ÎN LUMEA CĂRŢII

Mereu mi-am dorit să călătoresc
Şi personaje din cărţi să întâlnesc,
Dintr-o carte de poveşti
Unde totul este străvechi.

Prinţi şi prinţese,
Balauri şi cavaleri,
Care mai alaltăieri
Mi se păreau doar poveşti.

Dar nu era ca-n carte,
Acolo toţi trăiau pentru eternitate
Şi fiecare era
Bun cu celălalt.