Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

luni, 28 iunie 2010

Pană Simona-Alexandra

clasa a V-a
Grupul Şcolar
Vlădeni,
judeţul Iaşi

PRIMĂVARA

Cu mulţimea ei de flori
Şi nuanţe de culori,
A sosit la noi în ţară
Anotimpul primăvară.

Rândunelele-au venit,
Berzele au poposit,
Fluturaşii din grădină
Se joacă cu o albină.

Câmpul este înverzit,
Şi grădina a-nflorit,
Primăvară, te-aşteptam
Să ieşim la joacă iar!


IARNA

Fug băieţi pe deal în sus,
Au făcut un derdeluş.
Şi acum în chiot mare
Zboară sania la vale.

- Hai, copii, cu multe sănii!
Iarna a venit la noi!
Prin zăpadă fac mătănii
Toţi copiii cei vioi.


VINE IARNA

Vine iarna, repede
Cu-nvelişuri netede.
Ies afară să mă joc
Că omătu-i peste tot.
Să mă trag cu sania
C-asta-i bucuria mea.
Să mă dau pe derdeluş
Cu căţelul meu, Lăbuş.


VARA

Vară, vară, surioară,
Ai adus căldură-n ţară!
Aduci multe bucurii
Mai ales pentru copii,
La urechi cireşe coapte
Şi vacanţe minunate!


PĂRINŢII MEI

Mama mea e ca o floare,
Ea este zâmbitoare
Toată ziua ea munceşte
Şi cu dragoste mă creşte!

Tatăl meu este şofer,
Munca sa-i pe şantier.
Zi de zi el se trudeşte
Şi pe mine mă iubeşte!

Ei sunt dragii mei părinţi
Îi iubesc şi îi respect
Şi mă rog la Dumnezeu
Să îi ţină sănătoşi!