Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Florea Maria-Mădălina

clasa a VI-a
Şcoala cu clasele I-VIII Budă
comuna Răchitoasa, judeţul Bacău

VINO, DRAGĂ PRIMĂVARĂ

Primăvară, primăvară,
Vino iar la noi în ţară!
Vino că ne e dor
De vântul călător!

Cu flori bine mirositoare
Şi cu păsări călătoare,
Care cântă minunat
De rămâi îngândurat.


FLOAREA

Floare, floare, floricică,
De ce eşti aşa de mică?
Ai petale albăstrii,
Ca ochii privighetorii..

Eşti măiastră, drăgălaşă
Şi tare, tare gingaşă!
Te iubesc toţi copiii
Că eşti solul primăverii.


ÎN VALE, LA IZVOR

Păsările ciripesc,
Florile-nfloresc,
Numai eu stau şi vorbesc,
De natură povestesc.

Jos în vale, la izvor,
Stă o fată c-un urcior
Şi se tânguie demult
C-a pierdut ce-a iubit mai mult.


VARA

Vară dragă, ai venit!
Salcâmii au înflorit,
Au flori albe, aurii
Şi-un miros de iasomii.

Soarele e arzător,
Minunat, strălucitor,
Cu raze ce te topesc
Şi pe oameni încălzesc.


MAMA MEA

8 Martie aduce bucurii
Că e ziua mamei,
Şi-am să-i dau un mărţişor
Şi-un sărut în zbor uşor.

Mamă dragă, vreau să-ţi spun
Că tu ai un suflet bun,
Şi-am să te iubesc pân'la moarte
Că pentru mine ai renunţat la toate.

Vreau să ştii că te iubesc,
Dar n-am cum să-ţi dovedesc.
Azi, în dar de ziua ta
Ţi-aş da inimioara mea.