Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

luni, 28 iunie 2010

Lazurca Dana-Elena

clasa a VI-a
Şcoala cu clasele I-VIII
Cicârlău, judeţul Maramureş

GÂNDURI DESPRE MAMA

Mama mea dulce şi bună,
E un înger pentru mine
Ea m-alintă şi m-ajută
La lucruri mai dificile.

Când e greu şi eu nu ştiu
Doar mama îmi e speranţa,
Ea m-ajută cu blândeţe
Şi îmi spune cât mă iubeşte.

Pentru ea sunt ca o floare
Ce primăvara înfloreşte,
Mă-ngrijeşte cu blândeţe
Şi-un zâmbet îmi dăruieşte.


NATURA ÎNVERZITĂ

Copacii sunt veseli
De-atâta armonie,
Şi florile toate
Se leagănă- pace.

Mirosul cel dulce
Al florilor toate,
Ne-atrage spre ea
Cu mângâierea.

Vântul în păr
Să simţi cum îţi bate,
De nimic mai plăcut
N-o să ai parte!


ÎNVĂŢĂTURA, CEA MAI DE PREŢ COMOARĂ

Învăţătura este frumuseţea interioară
Este calea spre lumină,
Calea spre fericire
Nimic nu e mai plăcut decât învăţătura.

Învăţătura îţi arată tainele fericirii
Şi a plăcerii sufleteşti
Când citeşti plimbă-te printre litere
Nu alerga!

Ai răbdare, nu dispera!
Căci mare va fi răsplata,
Învaţă încet şi consistent
Fii premiant, dar şi discret!


PRIMĂVARA

Primăvara a sosit,
La noi iarăşi a venit,
A venit în grabã mare
Să ne-aducă nouă soare.

Sfântul Soare a venit,
Cu raze ne-a încălzit
Ne-a încălzit cu bucurie
Şi cu semn de veselie.

Floricele pe câmpii,
Adunaţi-le copii
Şi fiţi veseli de acum
Primăvara e pe drum.


VACANŢA DE VARĂ

Uite, vara a sosit,
Cu un soare rotunjit
Şi cu multă veselie
Căldurã şi bucurie.

Şcoala abia s-a terminat,
Şi-n vacanţă am intrat
Şi avem trei luni de-aici
Să fim harnici şi cuminţi.

De jucat, ne vom juca,
De distrat, ne vom distra,
Dar un lucru-i important:
Nu uita de învăţat!