Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Anghelache Cosmin

clasa a V-a
Şcoala cu clasele I-VIII
Greaca, judeţul Giurgiu
IARNA

Stau în casă şi privesc
Fulgii albi ce strălucesc.
Se aştern ca un covor
Mare, gros, ocrotitor.

Iar copiii pe afară,
Cu săniuţele zboară.
Fac oameni de zăpadă,
Cad, se-mping prin zăpadă.


PĂDUREA

Din minunile naturii,
Este şi chipul pădurii.
E un peisaj frumos
Şi tot timpul bucuros.

Primăvara o-nverzeşte
Toamna o îngălbeneşte,
Iară iarna o albeşte
Cine oare n-o doreşte?

Toate animalele,
Iepuri, căprioarele
Unde s-or adăposti,
De pădure n-ar mai fi?


CĂŢELUŞUL SUPĂRAT

Căţeluşul roade-un os,
Şi tare e morocănos.
Are urechile pleoştite,
Coada-n jos,
Nasul uscat,
Şi e tare supărat,
Că este nevinovat,
Iar stăpânul l-a certat.


FLUTURAŞUL

Cum soarele a răsărit,
Fluturaşul a ieşit.
În mii şi sute de culori,
Străbătând chiar până-n nori.

Şi zburând din floare-n floare
Dimineaţa pe răcoare,
Şi apoi pe-un curcubeu,
M-aş fi dus şi eu.


FLORILE

În grădină au răsărit,
Floricele, albăstrele,
Şi eu mă mândresc cu ele,
Că sunt prietenele mele.

Dimineaţa le privesc
Cu dragoste le îngrijesc,
Un zâmbet le dăruiesc,
Căci şi ele mă iubesc.