Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Gimiga Bianca-Petronela

clasa a V-a
Grupul Şcolar
Vlădeni, judeţul Iaşi
CEASUL

Tic-tac! Tic-tac!
Şi copilul s-a sculat.
- Cine eşti şi nu te-opreşti?
Spune el supărăcios.
- Eu sunt ceasul zgomotos!

Am numere şi arculeţe.
Vezi că unu-o să te-nţepe!
- Nu mai fă atâta zarvă!
Nu voi ca să mă trezesc în grabă!


PRINŢESA

Sunt prinţesa cea frumoasă
Şi mai sunt şi mofturoasă!
Dar vă rog să fiţi atenţi
Sunt stăpână-ntr-un castel!
Toată ziua stau degeaba
N-am de-a face eu cu treaba!
Sunt slujită,
Chiar şi foarte îndrăgită!


PRIMĂVARA

Primăvară! Primăvară!
Ai venit la noi în ţară!
Ai venit cu zâmbet dulce
Şi te rog: nu te mai duce!


CĂŢELUŞUL

Căţeluşul meu Azor
E lovit la un picior.
Oare-l doare? Ce să-i fac?
Cred că trebuie tratat!
Trusă medicală este.
Oare ce ne mai lipseşte?
Un prosop şi apă caldă.
Hai, să-l vindecăm odată!
După ce am terminat
Azorel s-a vindecat!


FURNICUŢA

Furnicuţa, furnicuţa
O face pe hărnicuţa!
Chiar aşa e:
Toată ziua ea munceşte,
Spală rufe şi găteşte.