Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Danu Mădălin

clasa a VIII-a
Şcoala cu clasele I-VIII Budă
comuna Răchitoasa, judeţul Bacău

OCHII TĂI…

Ochii tăi şoptesc în lacrimi,
Ei plutesc în floarea vieţii
Şi îmi spun să te iubesc.
Prin privirea ta cea dulce
Îmi dau seama ce gândeşti
Îmi vor spune "Noapte bună!"
Şi vor plânge încet, încet.
Lacrimile tale dulci,
Pe obrazul tău vor curge,
Îmi vor alina durerea
Şi-ţi voi spune "Te iubesc!"


SOARELE VESTIT

Soarele ne bate-n geam,
Ne şopteşte dimineaţa:
"Stai încet, că îţi bat în faţă!"
Dimineaţa ne vorbeşte:
"Te iubesc!, Te-aştept afară!"
Dimineaţa a sosit,
Soarele a înflorit
Şi ne spune încet, încet,
"Te iubesc mai mult ca viaţa!"
Soarele zâmbind la lună
Ne spune "Noapte bună!"


STELELE STRĂLUCITOARE

Stelele strălucitoare
Luminează întregul cer.
Cu lumini uşor aprinse,
Mă vor lumina încet.
Eu cu stelele vorbesc,
Şi îmi spun să te iubesc.
Visele de-ar prinde viaţă
N-aş avea lacrimi pe faţă!
Până luna va veni
Eu cu stelele voi vorbi,
Le şoptesc încet, încet
"Noapte bună! Te iubesc!"


PENTRU TINE…

Frumoaso,
Tu eşti inima mea cea mare,
Ce bate adânc în pieptul meu.
Tu eşti floarea vieţii mele,
Şi ne vom iubi mereu.
Ochii tăi strălucitori,
Cuceresc întreaga lume,
Ca un râu ce curge, curge…
Printre valurile pustii.
Tu vei fi a doua viaţă,
Al doilea trandafir,
Ce vom sta mereu aproape
Şi ne vom iubi mereu.


SFÂRŞITUL IERNII

Baba iarnă cea urâtă
A trecut iar pe la noi.
Cu o pătură pufoasă
România va albi.

Dar, privind întreaga lume
Frumuşelul piţigoi,
Ne vesteşte primăvara
Cu flori şi cu ghiocei.

Cu verdeaţă multă, multă,
A venit iar pe la noi
Primăvara cea frumoasă,
Cu căldură şi cu flori.