Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Anchidin Georgiana

clasa a VIII-a
Grupul Şcolar “Carmen Sylva“
Eforie Sud, judeţul Constanţa
CEASUL

Ceasul este cel care
Marchează trecerea timpului
El ne arată chiar şi secundele
Şi tot el ne indică terminarea zilei.

Timpul înaintează foarte repede
Precum vântul, lăsând în urmă
De rareori rele şi, de obicei, bune
El nu lasă ceasul să se odihnească.

Nu lenevi nici tu căci pierzi minute
Importante din viaţă, deoarece
Mai târziu o să te
Gândeşti la ele....


SCHIMBAREA TIMPULUI

Dacă aş putea
Să opresc iar timpul
Aş face asta
Şi mi-aş urma destinul...

Dar ce n-aş dărui
Să întorc timpul
Să mă cufund în mine
Pentru a fi copil.

Dar niciodată
Nu o să am ocazia
Căci el doar înaintează
Repede ca lumina...


TRECEREA TIMPULUI

Îmi aduc aminte,
Că atunci când eram mică
Nu ştiam de tristeţe
Şi nu aveam nicio grijă...

În vârsta palatelor fermecate
Viaţa este frumoasă,
Aştepţi zâne bune
Şi nu te duci la muncă.

Acum sunt mare,
Am multe de făcut
Chiar dacă n-am probleme
De basme şi jucării am uitat.

Dar nu am uitat copilăria,
Parcă ieri am fost copil
Abia acum îmi dau seama
Ce repede a trecut timpul!

Dar de ce trebuie
Să-mi plâng copilăria,
Când voi fi la bătrâneţe
O să-mi aduc aminte de clipele acestea.