Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Anton Luminiţa-Petronela

clasa a VII-a
Şcoala cu clasele I-VIII Buda
comuna Răchitoasa, judeţul Bacău
NOAPTE GREA

Afară-i noapte, plouă ne-ncetat
Iar eu stau şi privesc pe geam.
Câte nopţi împreună am petrecut,
Timpul a trecut, dar eu nu pot ca să te uit.

Pale de nori şi rar limbi de lumină
Plutesc în jurul meu
Mă-ntreb mereu dorul cine-mi alină
Că-mi este tare greu.

Cândva pe suflet bezna-ţi va cădea,
Chiar dacă o să-ţi aminteşti de mine,
Dar atunci inima mea,
Nu se va mai gândi la tine.


DECEMBRIE CU SOARE

Suntem în decembrie…
Totuşi, afară e soare,
Raze bat printre crengile goale…
Şi stau… şi aştept….
Cristale din cer să cadă
Să nu se mai vadă pământul,
Să fie acoperit de zăpadă.
Până acum nu am avut parte
Decât de vânt şi ploi;
Copiii s-au săturat
Să se joace-n noroi,
Vor să vadă căzând din cer
Câte o pană de înger.


IUBIRE DE FATĂ

Prea plină-s de iubire, răscolită,
Precum de vânt floarea pomilor e rănită
Vântul crud sufletul îmi sfâşie,
Iar eu îmi simt inima pustie.

Lumina din odaie parcă mă durea,
Iar de pe cer cădea o stea,
Pocal de lacrimi mi-am turnat să beau,
Pe fundul lui… ochii tăi străluceau.

Ce grea e despărţirea prima dată,
O dragoste sfârşită pentru o fată,
Sper însă că ne vom mai întâlni,
Şi-atunci inima ta iubind va pătimi.


LACRIMA

Tristeţea din inima mea
E urâtă şi e grea,
Iarăşi curge lacrima.
Strălucind precum o stea,
Îmi uşurează inima.


REGRET

E noapte afară,
Noapte grea e şi în inima mea,
Mă simt singură şi tristă,
Inima mi-e grea,
Am pierdut dragostea mea.