Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Lazăr Dana-Claudia

clasa a VI-a,
Şcoala cu clasele I-VIII
Braniştea, judeţul Bistriţa-Năsăud
DARURILE TOAMNEI

Coşu-i plin de fructe dulci,
Mere, pere, prune, nuci.
O lădiţă cu legume
Am cules şi ele-s bune.

Frunza este ruginie,
Pleacă-n stoluri păsările.
Iar când plouă la fereşti,
Stau cu mama la poveşti


ACOLO SUS...

Acolo sus în cer
Stă Dumnezeu.
El ne veghează,
Şi ne ocroteşte mereu

Îngerii îl preaslăvesc,
La altar mă rog.
Stelele mă cheamă
Să plec spre viitor.


FLORILE

Florile sunt minunate,
Parfumate, colorate.
Întreaga grădină e plină,
De mireasma lor fină.

Trandafiri, bujori, lalele
Cu culori îndulcitoare.
Soarele le încălzeşte,
Şi apoi le-nveseleşte


UN PAS ÎN TRECUT

Copilăria, o minune
Aş vrea s-o mai trăiesc.
Dar anii trec şi trec...
Şi noi îmbătrânim.

Când eram copil
Mereu mă jucam,
Mereu mă distram,
Şi lumea o-nveseleam.

Ne dădeam pe balansoar,
Desenam pe trotuar,
Ne dădeam cu rolele
Şi ziceam culorile.


O, IUBIREA MEA....

Aş vrea să te am în faţă,
Să mă îmbrăţişezi numai pe mine.
Să-ţi spun cuvinte tandre,
Pline de iubire.

Tu eşti cel ce îmi dă alinare
În zilele de supărare.
Dragostea mea pentru tine,
Mereu va fi cu mine.