Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Blomstein Denisa

clasa a V-a
Şcoala cu clasele I-VIII “Ioan Slavici”
Tăuţii de Sus, judeţul Maramureş

GÂNDĂREAŢA NĂZDRĂVANĂ

M-am gândit
Să mă distrez,
Un papuc eu să pictez
Cu o pensulă subţire
Eu pictez.

M-am gândit
Să mă distrez,
O maşinã să creez,
Cu lipici să o lipesc
Eu creez.

M-am gândit
Să mă distrez,
Cu o pară să jonglez,
Cu o pară mititică
Eu jonglez.
M-am gândit bine?


BRADUL

Bradul nostru de pe deal
Este verde an de an,
Primăvara a sosit
Cucul iarăşi a venit.

Cucul cântă ne-ncetat,
Bradul parcă-a ascultat
Tot ce cucul a cântat
Nici un pic nu s-a mişcat.

Haideţi şi voi!
Primăvara este în toi
Căci bradul şi cucul
Sunt din nou cu noi.


MAMA MEA

Mama mea e cea mai bună
Are tot ce ţi-ai dori,
Frumuseţe, bunătate,
Ochii veseli zi de zi.

Mama mea este doar una
Toată ziua lucrează-ntruna
Florile ea le-ngrijeşte
Şi cu drag le ocroteşte.

Mama mea e gospodină
Are chiar şi o grădină,
O grădină minunată
Haideţi s-o vedem de-ndată.


CASA MEA

Toată ziua ne-am jucat
În căsuţa noastră dragă,
Nimeni nu ne-a întrebat
Dacă vrem puţin afară.

Seară se făcu de-ndată,
Mama intră supărată,
Noi cu toţii o priveam
Şi pe mama o întrebam:

“Pentru ce te-ai supărat
Şi ochii ţi s-au udat?”
Mama spuse necăjită:

“Vreau ca totul să dispară,
Camera să fie goală
Şi curată cum a fost
Fără mizerie pe jos!”

Noi în grabă am sărit
S-adunăm ce-am murdărit,
Vorba mamei este sfântă.


ŞCOALA “IOAN SLAVICI”

Şcoala “Ioan Slavici”
Este şcoala mea,
Aici a învăţat
Şi bunica mea.

Anii au trecut
După cum vedem,
În această şcoală
Este un mister.

Vreţi să ştiţi misterul?
Da! Am să vi-l spun:
În această şcoală
Mulţi au poposit.

Nu s-au odihnit
Ei au învăţat
Cu profesori simpli, dar de neuitat
Tot ce s-a predat.

Mare bucurie
În această şcoală
Pare ca să fie
O aniversare, pentru fiecare.