Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Achiţei Călin

clasa a VIII-a
Şcoala Lunca Cetăţuii
judeţul Iaşi
COPILĂRIA

Lumea mea e-o fantezie
Şi la fel ca-n poezie,
Orice rimă, orice vers
Are, totuşi, înţeles.

Când mă gândesc la trecut,
Nu ştiu, doamne, ce-am făcut
Ce-am făcut şi ce-o să fie...
Unde zbori copilărie?

Îmi eşti dragă şi-mi eşti dulce
Nicăieri nu m-aş mai duce,
Tu n-ai griji, nu ai probleme
Şi-mi surâzi din altă vreme.


MAMA

Nu e rău şi nu e bine
Nu e stup fără albine,
Nu-i scrisoare fără veste
Nici bunic fără poveste.

Mamă fără de iubire
Zâmbet fără fericire,
Nu e munte fără stânci
Nu e mamă fără prunci.

Ne învaţă, ne înalţă
E a ta pentru o viaţă,
Cel mai scump lucru din lume
Este mama şi-al ei nume.