Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

luni, 28 iunie 2010

Merca Ioana-Gabriela

clasa a VIII-a
Şcoala cu clasele I-VIII
Aţel, judeţul Sibiu

O IUBIRE…

O iubire inedită,
O iubire nu-i cumplită,
O iubire cu un sens,
O iubire cu interes.

E iubirea ce răsare
Peste lac şi peste mare.
E iubirea ce n-apune,
Doar atâta mai rămâne…

O iubire şi-un inel
Doar… când se trezeşte el.


CERUL

O lună şi-o noapte,
Trei stele aproape...
De-ar sta lângă mine,
Toată viaţa mi-ar fi bine.

Trei stele şi-o lună
Mi-au împletit cunună,
Iar tu lângă mine...
Te-ai furişat bine.

Te-ai înălţat până la lună
Şi mi-ai spus noapte bună…
Iar eu te-am zărit
Şi de tine m-am îndrăgostit.
ETERNITATEA

Ce este eternitatea?
E mai lungă ca şi-o noapte.
Cine poate spune anume?
Spune, spune pe bune!

O eternitate în cuvinte,
O eternitate nu minte,
O eternitate-n dor,
O eternitate-n somn.


IARNA

Vine iarna, bine-mi pare,
Afară nu mai e soare.
Ies afară să mă joc
Că-i zăpadă peste tot.

Peste casele-amorţite,
Pe uliţe-ncremenite
Se aşează alene un covor
Peste care calc uşor.

Din cer cad stele argintii,
Pe derdeluş suie mulţi copii,
Cu sănii lucii în spinare
Şi-n jur e mare sărbătoare.


SEARA

Seara când se lasă
Peste noi cei din casă,
Inima îmi bate
Pe la miez de noapte.

Noapte. Lună plină
Şi-o fărâmă de lumină,
Inima îmi bate
Pe la miez de noapte.

Un urlet îngrozitor…
Venit de pe ogor.
Inima îmi bate
Pe la miez de noapte.

Vârcolacu-i urletul,
Inima mi-e sufletul.
Inima îmi bate
Pe la miez de noapte.

Inima mi-e păcătoasă,
Vârcolacul intră-n casă.
Inima îmi bate
Pe la miez de noapte.

El ne-a sfârtecat,
El ne-a dezlegat.
Pe la miez de noapte
Inima nu-mi mai bate.