Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Bulai Georgiana-Alexandra

clasa a VII-a
Liceul Teoretic “Lascăr Rosetti”
Răducăneni, judeţul Iaşi

NOAPTEA

Luna-i plină…
Steaua-i divină
Ziua-i lumină
Noaptea-i regină
Vântu-i balerină
Norii se-nclină
Iar pădurea blajină
Trece şi alină
Sufletul ce suspină
De dorul ce-l macină.


DOAR EU...

Doar eu văd steaua ce răsare
Doar eu vorbesc lucruri far' de sare
Doar eu ascult vocea pădurii
Doar eu merg spre infinit
Doar eu scriu povestea far'de sfârşit
Doar eu citesc şi-abia-ndrăznesc
Să spun ceva, să desluşesc,
Dar mă opresc, îmi amintesc:
Trebuie să sfârşesc.


SALUT

Sunt eu…
Nu cea dinainte
Sunt altă fiinţă
Alt suflet
Altă inimă care bate
Eu sunt vântul
Ce alină sufletul oricărui om
Sunt ploaia ce udă tot în jur
Salut!
Sunt eu...


PLOAIA

Afară-i frig
Cerul înnorat îşi picură...
Ultimele cristale peste pământ.
E târziu.
Pot însă auzi în geam
Sunetul ploii bătând încet.
Liniştea s-a aşezat
Nu e nimeni afară
Doar un copil umblă pe stradă
E sărman dar fericit
Ploaia aducându-i liniştea.


IARNA

De ce vii tu aşa devreme?
De ce atât de friguroasă!
Cu viscole-urlete negre
Pe la geamuri!?...

De ce vii, atât de albă?
Cu cristale mici de gheaţă,
Cu mormane de zăpadă -
Sloi de gheaţă!
De ce ne vii aşa şireat-o:
Atât de mult eşti aşteptată!...