Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Ene Sorina-Gabriela

clasa a VIII-a
Şcoala cu clasele I-VIII Budă
Răchitoasa, judeţul Bacău

IUBESC

Iubesc doi ochi căprui
Mai mult ca viaţa mea,
Dar ce-i pasă lui,
De ce simte inima.
Aş vrea… dar nu pot
Din suflet ca să mi te scot.
Ai pus pe primul loc
Un joc de noroc,
Nu inima mea
Care te iubea.
Acum nu mai contează…
Rămâne doar ce-a fost.
Sufletul dictează:
"A fost odată ca niciodată
O iubire adevărată!"
PRIMĂVARA

Totul a înverzit,
Primăvara a sosit!
Rândunica cea voioasă
Începe să-şi facă casă.

Sărbătorile sosesc,
Gospodinele se pregătesc
Cu pască, ouă, cozonaci,
Pentru copiii drăgălaşi.

Pot spune bucuroasă
Cu familia la masă:
Cu adevărat,
"Hristos a înviat!"


ORAŞUL ADORMIT

Cad din cer mărgăritare
Pe oraşul adormit,
Ciripesc în felinare
Fulgii pe care i-au gonit.

Baba Cotoroanţa
Cucereşte-ntreg oraşul
Cu o pătură pufoasă
A acoperit oraşul.


PRIMA RAZĂ DE SOARE

Am dorit-o! a venit!
Nu mă satur de privit.
Iarbă, soare, flori plăpânde,
Un copil afară râde.

Ce frumoasă-i primăvara!
Veselie-n toată ţara,
Vin şi păsări călătoare
Că e cald, e sărbătoare.


POEZIE DE DRAGOSTE

Am scris asta că te-am visat azi-noapte
Şi m-am trezit ciudat,
Cu un fior ce luneca pe spate.
Credeam că am uitat de toate,
Dar nu se poate, astea-s vise colorate,
Într-o lume plină numai de nuanţe gri,
Dar am s-o fac pe bune… fără poezii.
Tu eşti şi vei fi cea mai specială!
Eu rămân doar tipul din şcoala generală
Este istorie, timpul a trecut!
Şi cât timp am pierdut…
Că m-am gândit prea mult.
Când `i-am scris ai rămas.

Am crezut că voi pune punct
Dar uite… nu am putut!
Dacă acum te-aş vedea,
N-aş vrea, decât să te pot îmbrăţişa.
Dar deja m-am trezit,
Deci, trebuie să-mi iau adio.
Ne vom vedea în vis
În L.A. sau Rio
Şi-ţi promit ţie,
Poate aşa mă voi ţine de cuvânt
Că nu voi mai scrie… poezie
Despre ce putea să fie.
Astea-s ultimele mele cuvinte
Deşi… nu mă mai auzi demult.
E ceva din trecut, care a trecut.
Gata! Ştiu, te-am pierdut!
Să nu te superi dacă te primesc în gând,
Din când în când şi dac-ţi cânt
Sau dacă sunt cuprins de amintiri,
Şi te aud în gând râzând
Sau îţi aud paşii plecând,
Când spuneai "gata!"
Şi te îndepărtai plângând…
Atât mi-a mai rămas,
Şi îţi mulţumesc pentru tot,
Tu mi-ai fost antidot.