Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

Şcoala de Arte şi Meserii Dumeşti, judeţul Iaşi

marți, 29 iunie 2010

Cîrstea Alina

clasa a VIII-a
Liceul cu Program Sportiv
Slatina, judeţul Olt


VISARE

Citesc în umbră, undeva,
Îţi văd privirea
Ca un râs larg, ca un strigăt de viaţă
Străbat încet printre amintire şi ceaţă.

Ploaia de-ar cădea peste mine
Eu m-aş lăsa biruită
De blândeţea florii-acoperită,
Abia din mare născută.

De somnul meu ar fi adânc,
Visul ar fi mai verde,
Iar viaţa care-n urmă se cerne
Ca un colţ de rai peste mine s-ar aşterne.


E TOAMNĂ...

E toamnă şi grădina e pustie...
În dosul soarelui pribeag
mi-am îngropat tot sufletul, în soare,
iar paşii mei se pierd în vânt ca-ntr-o scrisoare.

Zâna de-aramă albă tainic străjuia pământul
între sălcii plângătoare,
toate-n noapte scufundate
vântul poartă mii şoapte...

O rază de lumină acum,
încet s-ar prăbuşi
Din vârf de deal amurgul suflă
Şi nu s-ar mai potoli!


GÂNDURI

În cameră-i tăcere
Şi nimeni nu-mi vorbeşte
atâtea frământări se zbat
în sufletul-mi deschis,
atâtea gânduri ce apar ca stele
pe cerul vieţii-ascuns şi niciodată-aprins.
Atâtea întrebări ce nu-şi găsesc răspunsuri
în inima mea rece
se-nalţă, dar nu mor,
atâtea temeri ce ascund în mine
iubirea-aurită
de taine şi de dor...


FĂRĂ TINE...

Raze ruginii desprinse
Din negura amurgului
Topind cu fiorul lor o ultimă speranţă
Ce o îngrop cu şiroaie de lacrimi
Şi mii de vise pierdute!
În zadar aştept să vii...
Cenuşa timpului se aşterne
Încet peste ruinele sufletului meu...
Fără tine mi-e greu să ating cerul
Mi-e greu să mai cred în pereche.
În negura uitării
Am naufragiat pe ţărm,
Purtată de corabia uitării tale,
Iar soarele ce odinioară
Strălucea atât de tare
A rămas uitat în infinit,
Infinitul inimii care,
Mai bate doar pentru fărâma privirii tale!


ELIXIRUL IUBIRII

Un strop de rai izvorât din flăcările realităţii,
mi-au străpuns fiinţa
pierdută în necunoscut
Şi ştiam să te aştept...
Izvorul lacrimilor mele a secat
precum o oarecare fântână părăsită
precum pustiul care nu înfloreşte niciodată!
Cerşind un colţ de rai
la marginea întunericului
preschimbată în lumină, te aştept...
Elixirul iubirii încet, l-am aflat
încercând o-nghiţitură
Fără să mă schimb
căci în inima mea
deja trăia dragostea!